Splošni pogoji poslovanja

 

SPLOŠNI POGOJI PRI POSLOVNEM SODELOVANJU -VELEPRODAJA

v našem podjetju veljajo nekatera splošna pravila, ki jih je dobro vedeti:

 

INTERNET B2B NAROČANJE:

POGODBENE VELEPRODAJNE STRANKE:PODJETJA IN OSTALE PRAVNE OSEBE lahko naročite naše izdelke na internet strani: WWW.NJIVA.SI

Moramo pa vam predhodno potrditi vstop na B2B naročanje!

(Opozarjamo vas da zaradi zaščite veleprodajnega trga lahko zavrnemo vaš vstop. In sicer če menimo da ne ustrezate profilu za vpogled v cene na veleprodajnem B2B portalu. Potrjujemo dostop samo pogodbenim ali preverjenim podjetjem!)

 

NAROČANJE PO TELEFONU, FAXU, EL.POŠTI: 

Blago lahko naročate tudi na telefonski številki 03 710 3200, po faxu 03 710 3201, ali po e-mailu [email protected].

 

DELOVNI ČAS:

Naš delovni čas je od 7 do 15 ure.

Po predhodnem klicu lahko organiziramo prevzem blaga tudi po tem času.

 

DOSTAVA:

Zaradi sezonskih viškov vas prosimo, da blago naročate pravočasno, da ne bi prišlo do neljubih zapletov.
Naročeno blago vam dostavimo v najkrajšem možnem času. Dostava in tudi raztovor večjih količin blaga sta brezplačna.

Brezplačna dostava velja za veleprodajne pogodbene stranke. Brezplačana dostava pa ni za določene artikle, na katerih je posebej označeno, kot so vrtna zemlja, rečni prod....


Raztovor vršimo z hidravličnim dvigalom ali viličarjem, ki sta sestavni del naših kamionov.

Rok dostave naveden pri posameznih artiklih je informativen. Najkrajši čas je 1-2 dni in velja v primeru lastnega prevzema,
 

PLAČILNI POGOJI: po dogovoru. Za takojšnja plačila dodatni popusti.
 

V podjetju imamo tudi različne reklamne materiale za vaša prodajna mesta.

Trudili se bomo, da vam bomo priskrbeli dovolj brezplačnih reklamnih materialov, da bi pospešili
vašo prodajo.

 

 

Splošni pogoji poslovanja na portalu www.njiva.si
Zadnja osvežitev: 1.03.2020
Splošni pogoji Spletne trgovine www.njiva.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Splošni pogoji spletnega trgovanja se nanašajo na prodajo preko spletnih strani Spletne trgovine www.vetisa.si, (v nadaljevanju "trgovina" ali "vetisa.si") katere lastnik je družba NJIVA d.o.o, Ložnica pri Žalcu 45, 3310 Žalec, Slovenija, (v nadaljevanju »družba«) vpisana v Sodni register pri Okrožnem sodišču v Celju z sklepom: SGR 2000/03587, matična številka: 5421306 in ID številko za DDV: SI61658804.

Splošni pogoji trgovanja po spletu obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem izdelkov.


Zavezanec za DDV: DA

Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

- dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

- pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebuje davek, stroške prevoza in način plačila. Prav tako mora biti razviden tudi časovni rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, pa tudi to, če in koliko stane kupca vračilo artikla,

- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba vetisa.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cene

Cene so predstavljene kot Spletne cene. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino ali plačilo predračuna z nakazilom na TRR.
Cene izdelkov in poštnine so v evrih (EUR) in NE vključujejo DDV.

Kljub trudu, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.


Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Odgovornost

Ažurnost podatkov

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Naročilo se sklepa v slovenskem jeziku. Naročilo je shranjeno na strežniku spletne trgovine www.vetisa.si. Vpogled oz. kopijo naročila lahko kadarkoli zahtevate, tako da nam pišete na [email protected] ali pisno.

Mi pa Vam jo bomo posredovali po e-mailu oz pisno. Prav tako si lahko pretekla naročila kadarkoli ogledate na spletni strani z uporabniškim imenom in geslom, ki ste si ga izbrali pri registraciji na spletno strani. Pregled vašega naročila si lahko pogledate po registraciji oz. na povezavi, ki jo dobite v potrditvenem e-mailu.


Varovanje osebnih podatkov

Podatki, ki jih posreduje kupec družbi so predmet uporabe in varovanja skladno z veljavno zakonodajo.

Družba se zavezuje, da bo ravnala z osebnimi podatki skrbno in izključno za namene komuniciranja s kupcem in izvedbe naročila, pri čemer osebni podatki v nobenem primeru ne bodo posredovani tretjim brez predhodnega soglasja Kupca. Ne glede na navedeno se kupec izrecno strinja, da lahko družba posreduje njegove osebne podatke tretjim subjektom za namene izvedbe naročila in sicer ne glede na to, ali imajo takšni subjekti sedež v Republiki Sloveniji ali kjerkoli v tujini.

S prostovoljnim posredovanjem svojih osebnih podatkov, kupec izrecno soglaša, da družba skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov vzpostavi, vodi, vzdržuje in upravlja z naslednjimi osebnimi podatki:

- ime in priimek,-naslov, e-mail, telefon

Kupec izrecno soglaša, da ga družba kontaktira preko elektronskih komunikacijskih sredstev razen v primeru, ko kupec slednjemu izrecno pisno nasprotuje.

Slike in besedilo

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Ponudnik ne odgovarja, če se izdelek ne ujema z izgledom izdelka na sliki. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za morebitne napake pri opisih izdelkov ne odgovarjamo.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožbe lahko podate na e-naslov: [email protected] ali po telefonu 03 710 3200.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

NJIVA D.O.O. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si NJIVA D.O.O. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov [email protected]), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Če potrošnik odstopi od pogodbe, se mu vrnejo vsa opravljena plačila (kupnina, stroški dostave, provizija za izvedbo plačila pri plačilu po povzetju oz banki) takoj ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).


Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

1. Postopek vračila blaga

- vrnite celoten izdelek in ne morebiti posamičen del v originalni embalaži,

- priložite originalni račun,

- pravilno in v celoti izpolnite Obrazec za vračilo/reklamacijo blaga: vsebina/reklamacijski-zapisnik-pdf-vetisa.pdf

- naslov za vračilo blaga prodajalcu je NJIVA D.O.O, LOŽNICA PRI ŽALCU 45, 3310 ŽALEC

- stroške pošiljanja krije pošiljatelj.

Družba ne prevzema odgovornosti za poškodovanje ali izgubo izdelkov med vračilom.

2. Vračilo izdelkov prejetih kot nagrada

V primeru, da je vsaj en izdelek v naročilu naročen po redni poti in redni ceni in vsaj en izdelek v istem naročilu pridobljen npr. kot nagrada, bonus ob naročilu ali sicer brezplačno (promocijsko), se takšnega naročenega izdelka ne more vračati / zavračati ali zahtevati kakršnakoli vračila / povračila / odškodnine ali imeti zahtevke iz naslova dobave brezplačnega izdelka.

3. Reklamacijske napake na izdelku

Odgovornost družbe za napako na izdelku velja le za izdelke s skrito napako, ki ni bila vidna kupcu ob prevzemu izdelka. Pravico do popravila ali zamenjave izdelka z odkrito napako ima izključno kupec izdelka.
Možnost vračila ali zamenjave izdelka ne velja za izdelke poškodovane med prevozom, za katere je dolžnost kupca, da z njimi sooči prevoznika ob prevzemu izdelka, poškodovanje izdelkov zaradi nevestnega ravnanja ali zaradi nespoštovanja navodil za uporabo oziroma zaradi neoobičajne uporabe.

Izdelek se vrača na stroške kupca. Družba na podlagi pregleda in eventualnega testiranja izdelka ugotavlja utemeljenost reklamacije ter odloči o zamenjavi ali popravilu izdelka.
V primeru ugotovljene dejanske napake na izdelku za katero je odgovorna družba in je ugotovljena potreba po popravilu ali zamenjavi produkta, se kupcu povrnejo tudi stroški vračila izdelka v družbo.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi NJIVA D.O.O.. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

NJIVA D.O.O., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Nimate naročil.

Nastavitve uporabe piškotkov

Spletno mesto uporablja pišotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih ...

Spodaj so navedeni piškotki, pri katerih lahko upravljate z dovoljenji.

Dovoljenja uporabljenih piškotkov


Google Analytics
Statistika obiska strani