O podjetju

OBVESTILO Koronavirus!

28.03.2021   18:00

Spoštovani poslovni partnerji,

v NJIVI D.O.O. poslujemo!

• Prodaja na sedežu podjetja je organizirana. Organizirana je tako, da kupci vstopate le na poziv in posamično.
• Prosimo za spoštovanje vseh predpisov za varovanje zdravja, uporabo zaščitnih sredstev in za upoštevanje priporočene razdalje

VELEPRODAJA:

O morebitnih spremembah načina našega poslovanja vas bomo pravočasno obvestili.

MALOPRODAJA:

Deluje nemoteno pri nas in preko spletne strani www.vetisa.si, vetisa.hr i in dostav preko Pošte Slovenije

  

NAŠE GLAVNO SKLADIŠČE:

Naše družinsko podjetje NJIVA d.o.o. obstaja že 30 let

in se ukvarja z naslednjimi področji:


PE NJIVA-Trgovina: - trgovino (klasična veletrgovina, internet trgovina WWW.VETISA.SI, www.vetisa.hr...)

 

PE NJIVA-Logistika: - logistiko po Sloveniji (lastna in za nekatere partnerje)

 

 

PE NJIVA-Razvoj: - proizvodnjo in razvojem (pakiranje zase in za zunanje).

 


 

Zgodovina podjetja Njiva d.o.o.: 

Podjetje je ustanovil Janko Pernovšek s svojo ženo Romano in sicer leta 1991, ko so bili turbulentni časi za podjetništvo in je izgubil službo v gradbenem podjetju. Odločil se je, da bi imel malo kmetijsko trgovino z imenom NJIVA. Kot osnova mu je služila družinska kmetija, ki jo je prevzel od staršev. Tako je kmetija ponudila kozolec za prvo skladišče, v katerem smo skladiščili materiale za stranke. Samo skladiščenje je obsegalo tudi pripravo materialov za odpremo in transport do strank.

Vendar Janku podjetniška žilica in dobre izkušnje pri vodenju ljudi nista dala miru in se je tudi sam odločil za lastno ponudbo različnih materialov. Začetek prodaje artiklov kot so jedilni krompir, zemlja za rože, pesek za grobove, smreke za božič,… so predstavljali dragocene izkušnje za nadaljnji razvoj podjetja.

Vsak zaslužek je vrnil nazaj v podjetje in kupil prvi kamion, prvi viličar, uredil skladišče,… Tako se je sčasoma kmetija spremenila v podjetje.  

Leta 2001 pa sta sinova Damjan in Robert odslužila vojaški rok in sta prišla v pomoč. To leto smo namreč pričeli z zastopstvom nemškega podjetja GRAMOFLOR, ki je tudi ravnokar pričelo z trženjem lastne znamke šotnih substratov v Evropi. Naveza s tem podjetjem je omogočila hiter razvoj podjetja, ker se je izkazalo z vrhunsko kvaliteto substratov in posledično smo vsako leto prodali več in več substratov na slovenskem trgu.
Vsako leto se vlaga nazaj v podjetje, tako smo zgradili zadostne notranje in zunanje skladiščne kapacitete ter posodobili vozni park z tovornjaki, dvigali in mobilnimi viličarji. 

V letu 2011 sta zaradi upokojitve očeta vodenje firme prevzela sinova Damjan (nabava, proizvodnja&razvoj, marketing,..) in Robert (lokalna logistika, komerciala, računovodstvo,...). 

V letu 2012 je podjetje pričelo z resno proizvodnjo - pakiranja, ki ima kapaciteto 75 ton proizvodov na dan.

V letu 2015 je v podjetju uveden kompletni sistem računalniškega vodenja na področju logistike, proizvodnje, veletrgovine in internet trgovine. S tem je zaključen proces kompletne avtomatizacije poslovanja, kar utrjuje prihodnost podjetja. V septembru smo odprli DRIVE-IN sistem prevzema blaga v skladišču. Investirali smo v maščobo lovilce na kompletnem polju skladišča.

V letu 2017 nadaljujemo z avtomatizacijo in racionalizacijo poslovanja, z investiranjem v najboljše računalniške programe za logistiko. Posodobili bomo proizvodnje linije. Inštalirali smo novo popolnoma avtomatsko ovijalko za palete.

V letu 2018 Smo pričeli z izgradnjo dodatnega lastnega zunanjega skladišča v velikosti 3.000 m2 v industrijski coni Arnovski gozd. V proizvodnji in pakiranju smo pridobili dodatne posle zato smo namestili nov video nadzorni center in sistem obveščanja o napakah. Izdelali bomo novo responsive internet stran. Pričeli smo s stalnim razstavljanjem na sejmu v Komendi. Uvedli smo Microsoft Office 365 program, ki omogoča boljše medsebojno sodelovanje in obvladovanjem informacij v podjetju. Skupaj z partnerjem razvijamo avtomatiziran program za predvidevanje nakladov na tovorna vozila.

V letu 2021

Uspešno nadaljujemo začrtano pot družinskega podjetja. Prava pot se nam potrjuje z konstantno več kot 20% rastjo prometa.

Naše operativne smeri gredo v smereh: zaključili smo večino procesov v digitalizaciji poslovanja (proizvodnja, logistika, prodaja,...), zaključujemo z komunalno in prometno infrastrukturo v skladišču 2, uspešno smo zagnali novo skladišče 3 Arnovski gozd, ki se stalno nadgrajuje, širimo poslovanje z internet stranjo: vetisa.hr na hrvaški trg, načrtujemo novo pakirno linijo za polnjenje bigbagov, načrtujemo novo pakirno linijo za manjše proizvode, ... Vse pod sloganom: Povezujemo naravo z vami.

 

Delovanje podjetja:

Proizvodnja

sami pakiramo proizvode pod blagovno znamko VETISA (pakiramo tudi proizvode pod drugimi blagovnimi znamkami). 

Imamo avtomatsko pakirnico, ki se vsako leto nadgrajuje z avtomatskimi pakirnimi napravami.

Z pakirno linijo, ki smo jo zagnali avgusta 2012 lahko pakiramo tudi razne okrasne kamne, lubje, šoto,... v big-bage in manjše vreče. Več na: www.njiva.si/1254/njiva-razvoj

 

Informacijska tehnologija

Ker sva direktorja Damjan in Robert računalniška zanesenjaka smo investirali v:

- spletno trgovino www.VETISA.si in vetisa.hr,  z ažurnim prikazom zaloge,

- B2B naročanje na www.NJIVA.si z dobro podporo,

- program: za avtomatski katalog Indesign: pomeni avtomatizirano oblikovanje kataloga iz baze na internet strani v Adobe(R) Indesign v pisni obliki. Kot že veliko stvari ga je direktor Damjan prvi v Sloveniji pripeljal v Slovenijo.

- informacijski poslovni sistem Pantheon(R) za srednja podjetja,

- logistični program z terminali Motorola(R) za podporo proizvodnje, skladišča, prodaje, ki ga uporabljajo tudi največja podjetja v Sloveniji  in nam omogoča nemoteno delo.

- program Timocom(R), ki nam omogoča neposredno povezavo z prevozniki iz cele Evrope

- program za POTNIŠKO PRODAJO s terminali in qr kodo v katalogih

- program za predvidevanje razvoza blaga po Sloveniji in nakladanje kamionov.

- brezpapirno poslovanje, ... tako da bo vse v podjetju računalniško podprto...

 

V prihodnosti bomo širili spekter ponujenih proizvodov in se povezovali z ostalimi dobavitelji, ki bodo pripravljeni ponujati proizvode preko naše spletne trgovine VETISA.SI in VETISA.HR, ki bo izdatno oglaševana v specializiranih časopisih in na spletu.

 

Prodaja in marketing

Oblikujemo lastne veleprodajne kataloge, ki jih prejmejo naše zveste stranke, kot tudi vse reklame in proizvode. Obveščamo tudi stranke o novostih po internetu. V časopisih in na internetu izvajamo oglaševalske kampanije.

Imamo tudi direktno prodajo, z rednimi obiski našega komercialista.

 

Geopozicija

ob avtocestnem izhodu Žalec omogoča nemoten dostop strank in kamionov do našega podjetja.

K temu je pripomogla nova povezovalna cesta, ki je povezala naše podjetje in avtocesto.

Imamo dobro pozicijo glede bližine večjih mest, smo blizu Ljubljane, Maribora, Slovenj Gradca, Novega mesta. 

 

Okolje

na področju recikliranja odpadne embalaže sodelujemo z podjetjem za razgradnjo odpadkov,

večino proizvodov je pakiranih na vračljivih europaletah (ki jih skrbno popravljamo in vračamo dobaviteljem),

ponujamo gnojila in substrate za ekološko proizvodnjo,

uporabljamo alternativne vire energije (toplotne črpalke),

kamione nadomeščamo z novejšimi Euro motorji,

viličarji so večinoma električni, ker imajo manjšo porabo energije in manjši vpliv v okolju (hrup, ki moti naše sosede),,...

 

Družbena odgovornost

sponzoriramo razna okoliška športna društva (Karate, košarka, rokomet, odbojka, plavanje,...) in lokalno gasilsko društvo.


 

Nadaljni razvoj podjetja:

Za dolgoročno stabilnost poslovanja smo se odločili za koncept: " od proizvajalca do končnega kupca ".

 

To pomeni, da bomo na ključnih delih poslovanja upravljali z celotnim življenskim krogom proizvoda (proizvodnja, logistika, prodaja),

kar nam bo zagotovilo dolgoročno stabilnost in razvoj.


Specializiramo se v naslednje smeri:

- za maksimalno dosledno in zanesljivo distribucijsko podjetje vlagamo v najnaprednejše računalniške rešitve na trgu in najboljše logistične sisteme (WMS,Timocom,...)

- kot najbolj prilagodljivo proizvodno podjetje pri pakiranju v vreče, razvijamo najbolj fleksibilen način za hitro menjavo pakirnih materialov (možnost minimalnih serij pod različnimi blagovnimi znamkami). Imamo popolnoma računalniško vodeno proizvodnjo.

- v storitvene dejavnosti ne nameravamo vlagati, ker zahteva veliko truda pri izbiri in nadzoru delovne sile. Raje se povezujemo z izvedbenimi podjetji.

  

Za konec lahko rečemo, da smo se uspešno preusmerili iz kmetije v sodobno družinsko podjetje,

ki ima v stanju pripravljenosti na nove izzive štiri nove člane (G&A&M&S) tretje generacije.

 

Veselimo se sodelovanja z vami in vas lepo pozdravljamo.

Direktorja:    Damjan & Robert Pernovšek

 


 

KONTAKT Z NAMI: www.njiva.si/kontakt-z-nami 

 

 


NEKAJ SLIK IZ NAŠEGA PODJETJA:

 

 

 

 

 

Nimate naročil.

Nastavitve uporabe piškotkov

Spletno mesto uporablja pišotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih ...

Spodaj so navedeni piškotki, pri katerih lahko upravljate z dovoljenji.

Dovoljenja uporabljenih piškotkov


Google Analytics
Statistika obiska strani